”Singură cu mine”- Marinela Lungu

 

”Un roman scris la 15 ani.”

Cînd ai ocazia să citești ceva nou, te încearcă un entuziasm indiscriptibil, mai ales, dacă e realizarea de care te-ai bucurat, fie și de la distanță, împreună cu autoarea. Am avut emoții cînd am ținut pentru prima dată cartea în mâini. Marinela, am simțit că toate conversațiile noastre virtuale s-au materializat într-o carte, a ta. Te aveam atît de aproape… Nu aveam dubii, știam că o să-mi placă.

De la început, pare o simplă poveste de dragoste, pentru ca mai apoi să-ți dai seama că e mai degrabă o poveste de viață. Un destin. O necesitate. O eliberare.

13336416_1129687810415983_2088202245_n

Ah, nu pot să exprim în cuvinte ce s-a întâmplat cu mine cînd am citit asta…  Ploua. Era exact atmosfera aia. Pentru un minut, m-am imaginat afară, trăind secvența la fel de intens și de romantic. Mi-era totuși imposibil.

Rar cine ne cunoaște cu adevărat. Cu toții avem propriu castel, de care știm doar noi, în care ne refugiem. Nu lăsăm pe nimeni să intre, să cunoască atmosfera de acolo. E mult prea personal.

Uneori, îmi era greu să înțeleg cine e vinovat și cine nu. Îmi era greu să conștientizez că în spatele unui bărbat romantic, dulce și iubitor, se poate ascunde o astfel de aparență.Una complet diferită. Și totuși ceva te face să continui să-l iubești. Suferi.
La un moment dat, nu  mai înțelegeam ”de ce?” și ”pentru ce?” se întâmplă totul  anume așa, dar povestea-și urma cursul la fel de frumos, dar și dureros.

Alteori, deviam complet de la context. Mă regăseam. Mă gîndeam la mine, la cine sunt, la ce fac, la ce visez, la ce realizez. Citind, dădeam în mine fără să vreau, însă-mi pria. Mă trezeam.  Printre anumite rînduri, regăseam o anumită persoană.Sau poate doar gîndul mi-era îndreptat spre ea?! Nu știu… Citeam , zîmbeam și conștientizam cît de SPECIALĂ  e pentru mine!

trandafir.jpg

Uneori, să pleci nu înseamă neapărat că ești slabă și renunți, ci mai degrabă că ai puterea  s-o iei de la capăt în singurătate. Multe s-au ruinat, puține însă au putut fi reconstruite.

Și totuși: ”Mai bine singură cu mine, decît singură cu cineva.”

http://singuracumine.blogspot.md/

2 gânduri despre „”Singură cu mine”- Marinela Lungu

Lasă un răspuns

