Greu, așa a fost mereu

image

E greu!
Mereu a fost,
Am avut impresia că trăiesc pe dos,
Că acționez destul de dubios,
Gândind prea minuțios…

E greu!
Mereu a fost,
Mă simt prost
Nu mai știu în viață de vreun rost…

E greu!
Mai primesc și acuzații,
C-am început să cedez-necată-n aberații,
Proaste tentații, care nu solicită explicații..

E nasol
Să fii pe dinăuntru gol…

E greu!
Pretind c-am totul sub control,
Dar mint,
De ce încerc să mă compromit?!

Poate că azi o să dezmint o poveste-ntreagă,
Însă, sincer, nimic nu se mai leagă,
Sufletul meu, chiar dacă nu vreau, cedează!

Simt că, dacă nu mă exprim,
Nu o să fac decât să confirm
Faptul că eu și viața ne iubim,
Ce minciună!
Nu mai suntem demult împreună!
Ea inspiră, eu expir,
Relația nu poate fi salvată de niciun elixir!
E condamnată!
Cu negru însemnată…

E greu!
Totuși încă există
Și să recuperăm trecutul insistă…
Cum poți recupera ceva ce n-ai pierdut,
Pentru că nici măcar nu ai avut?!

E greu!
Să accepți c-ai fost manipulată,
De circumstanțe obligată,
Dar chiar și așa de vicii curățată…

E greu!
Și mă simt ciudat:
Murdar pe dinăuntru,
În exterior, totul-i aranjat.
Se pare că nu-i absolut nimic curățat,
Și asta m-a marcat!

E greu!
Stau de un defect agățat,
Însă de existența lui nimeni nu s-a deranjat…

E greu!
Pare normal,
Însă, pentru mine, e ceva letal!

 

E greu!
Îți mai cer în schimb ceva.
Tu, te rog, nu mă refuza,
Doar așa mă poți recupera!

E greu!
Tu m-ai creat,
Tu corectează-mă,
Nu mă cataloga
Ca pe-o încercare, care din păcate, a eșuat…
Tu cică m-ai iubit,
Dar niciodată cu adevăr nu mi-ai vorbit…
Ai crezut că n-o să observ
Că trăiesc într-un infern?!

E atât de insesizabil,
Încât acum să te consideri un geniu incontestabil?!

E greu!
S-ar putea să fie chiar iremediabil…
Nu e posibil să avem o discuție,
Ca să găsim o soluție.
Da, știu, ea nu există
Poate, de aia tristețea mea persistă…

 

 

Lasă un răspuns

