Inadvertență

#artistic.jpg

Știi?
Ești o inadvertență pe care inc-o mai plătesc.
Știi?
De când despre tine am aflat,
M-am transformat într-un incurabil suflet bulversat,
Ce mii de alte vieți a ranversat…
Știi?
Am început să te simt tot mai aproape,
De parcă nu voi scăpa de tine nici măcar după moarte,
De parcă vom fi etern legate
Sub semnul a două condamnate.
Știi?
Nu știu cum să te confrunt,
Dar, mai rău, nu știu cum să te înfrunt.
Știi?
Mi-aș dori să trec peste tine,
Să te calc în picioare
Și să te distrug, în fine!
Știi?
Uneori, mă simt confuză,
Pentru o clipă, pari difuză.
Dispari.
Nu exiști.
Știi?
Banal gândesc,
Speranțe răscolesc.
Știi?
Nu aleg, nu pot,
Nu particip la acest meschin complot
Și totuși…
Știi?
La mine tu ca un bumerang revii,
Vrei dependență să-mi devii..
Știi?
Încerc să fug, să scap,
Să-ți dau de cap,
Dar nevoită sunt să te primesc,
Pentru că ești acea inadvertență
Pe care, din păcate, încă o plătesc…

#Amatoarea

Lasă un răspuns

